perjantai 2. syyskuuta 2016

Muutama kuva




Olin kerrankin torstaina kirkolla ajoissa. Jopa varttia aijemmin, joten aikaa jäi hieman kuvailullekin. Torstaisin on katolisen kirkon kuoro ja sen takia olin liikkeellä kirkolla. Valitettavasti kuoro kestää iltakymmeneen, joten olen ollut tämän päivän aivan unessa.

Kotini sisäänkäynti. Ovelle tuleva näkee suoraan
ruokapöytään. :D

Katu kaupungin keskustassa vähän ennen kahdeksaa
on näinkin autio.
Katolisen kirkon seinässä oleva teksti. Tuo laatta on
suunnilleen sängyn kokoinen.
Valtavan kirkon valtava pääovi, noin kaksi kertaa minun
pituiseni. Arvioisin kolmimetriseksi.

Porraskäytävässä on Etelä-Amerikkalaiselle tavaralle
omistettu paikka, Paraguai ja sukulaiset
ovat läsnä.
Lähden viikonlopuksi Rotaryn tapahtumaan, sleepover. Sinne tulee muitakin Rotaryn vaihto-oppilaita Saksasta kuten rinnakkaisluokkalaiseni Columbiasta. Yökylän järjestävät Rotexit eli joukko saksalaisia nuoria, jotka ovat olleet Rotaryn kautta vaihto-oppilaana. Osa on ollut viime vuonna ja osa useampi vuosi sitten. Ensi viikolla taidankin kirjoittaa siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti