Olin kerrankin torstaina kirkolla ajoissa. Jopa varttia aijemmin, joten aikaa jäi hieman kuvailullekin. Torstaisin on katolisen kirkon kuoro ja sen takia olin liikkeellä kirkolla. Valitettavasti kuoro kestää iltakymmeneen, joten olen ollut tämän päivän aivan unessa.
![]() |
| Kotini sisäänkäynti. Ovelle tuleva näkee suoraan ruokapöytään. :D |
![]() |
| Katu kaupungin keskustassa vähän ennen kahdeksaa on näinkin autio. |
![]() |
| Katolisen kirkon seinässä oleva teksti. Tuo laatta on suunnilleen sängyn kokoinen. |
![]() |
| Valtavan kirkon valtava pääovi, noin kaksi kertaa minun pituiseni. Arvioisin kolmimetriseksi. |
![]() |
| Porraskäytävässä on Etelä-Amerikkalaiselle tavaralle omistettu paikka, Paraguai ja sukulaiset ovat läsnä. |





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti