sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Viimeisiä päiviä

Viikon päästä maanantaina lennän kotisuomeen. En halua ollenkaan ajatella sitä, mutta silti tiedostan sen kaiken aikaa. Olen toisaalta onnellinen, että tapaan taas ystäviäni. Perheenihän ei asu Suomessa, joten heitä en tapaa. Toisaalta on surullista ja haikeaa jättää nämä täkäläiset ystäväni tänne. Sanoinkin jo yhdelle ystävistäni pakkaavani hänet matkalaukkuuni, mutta lentokoneen matkatavaratilassa ei taida kauaa elossa pysyä. Päätimme siis lopulta, ettei se ollutkaan hyvä idea.

Viihdyn todella hyvin tässä toisessa host-perheessäni. Laitan tähän joitan kuvia yhteisiltä reissuiltamme kiipeilypuistoon ja Hollannin valtavaan eläinpuistoon.

Kiipeilijät juomassa


Host-isäni rullaamassa pisteeltä toiselle



Kiipeilypuisto keskellä metsää



Me neljä kiipeilijää

Koko perheen voimin eläinpuistossa

Sisarukset