Täällä ei voi oikein sanoa, että lumet sulaa, kun lunta oli vain tammikuussa muutaman päivän. Kevät täällä on silti ja oikein ihana kevät onkin. Kuulema tämä on ollut normaalia aikaisemmin ja muihin keväisiin verrattuna lämpimämpi. Maaliskuun viimeisellä viikolla oli oikeastaan helle: viiikon verran päivällä yli 20 astetta. Korkein lämpötila ylitti Suomen hellerajan. Kuljin t-paitasillaan ja host-vanhemmat kauhistelivat vähäistä pukeutumistani, kun oli vielä kuitenkin kevät. Lämpöä jatkui pari viikkoa ja nyt ollaan taas tavallisissa lukemissa eli noin 10 astetta (varjossa).
Perjantaina alkoi kahden viikon pääsiäisloma. Pääsiäisloman jälkeen on enää reilu kahdeksan viikkoa koulua ja sitten olenkin jo pian Suomessa (ja sitten USA:ssa). Välillä tulee tunne, etten halua palata ollenkaan. Haluan jäädä tänne, paikkaan johon olen yllättävän hyvin sopeutunut. Olen aina rakastanut kevättä ja luontoa, joten viihdyn paljon ulkona niin yksin kuin jonkun kanssa. Olen käynyt myös muutaman kerran yksin perheen koiran, Alvinin, kanssa lenkillä. Vapaaksi en sitä vielä uskalla laskea, mutta Alvin on ilmankin aivan tyytyväinen.
 |
Jalkoja uittamassa kylmässä joessa toisen vaihtarin kanssa. |
 |
| Joella auringossa |
 |
| Kaide ei petä. |
 |
| Vaihtari Kolumbisasta. |
 |
| Torilla kukkien keskellä väriloistossa. |
 |
| Kukkia metsäpolun varrella. |
 |
| Löysin nokkosen. |
 |
| Alvin ja minä metsässä. |
 |
Viikko sitten olivat lehdet vielä näin pieniä. |
 |
| Vihreä tuo eloa metsään. |