Ei täällä koko ajan ole kuitenkaan hellettä ollut. Kävimme sunnuntaina rannikolla ilman hellettä. Aurinko pilkahteli vain ajoittain pilvien lomasta. Vesisateesta saimme "nauttia" enemmän kuin auringonpaisteesta, mutta se ei menoa haitannut. Vesi oli melko lämmintä ja harmittelin, etten ollut ottanut uimapukua. Toiset katsoivat kauhuissaan, että uisitko sinä tuolla kylmässä vedessä. Ovat muutenkin kauhistelleet tapaani kulkea varpasiltaan. En minä niitä sukkia laita, jos tarkenee hyvin ilmankin. Joku sanoikin, että Suomestahan tuo on tullut. :D
![]() |
| Host-siskoni Felicia ja minä vanhan tuulimyllyn luona. |
![]() |
| Upeita aluksia rantautuneena pilvisäässä . |
Opiskelen koulussa muuten luokkani (10d) mukaisella lukujärjestyksellä paitsi nuo saksan tuplatunnit. Ranskantunnit ovat ehkä pitkäveteisimpiä. Enhän minä tänne tullut ranskaa opiskelemaan, mutta kyllä sitä on lukujärjestyksessäni kolmesti viikossa. Politiikka ja historiakin menevät suurimmaksi osaksi ohi, koska en ymmärrä. No, saksa sitten ei ole ainakaan helpompaa. Sama kun opiskelisi äidinkielenään saksaa. Viimeksi teimme runoanalyysiä, tai muut paitsi minä. En ymmärtänyt edes runoa. :D Uskonnossa minulla on evankelinen uskonto, ei katolinen. Olin ensin merkattu kumpaankin ryhmään, mikä aiheutti sekaannusta.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti