Tällä viikolla on tapahtunut paljon kaikkea ja sekaan on mahtunut paljon uuttakin. Tänään (perjantaina) tulin ensimmäisen kerran koulusta yksin kotiin ja osasin. Osaan mennä kotoa myöskin kaupungille, rautatieasemalle ja moneen muuhunkin paikkaan. No, kouluni on toisella puolen kaupunkia (n. 20min pyörällä), joten koulureitin opittuani on samalla jäänyt päähän muitakin paikkoja. Kaupunkituntemukseeni on myös auttanut host-siskoni kanssa kulkeminen koulumatkoilla. Hän menee harvoin täysin samaa reittiä, vaihtelua kuulema. :)
 |
Kouluni pääaulan paperiveistos pysyy ihme kyllä ehjänä. Seinällä on katoliselle koululle tyypillinen asia: risti |
Viime keskiviikkona pyöräilin pianotuntini jälkeen kuvataidekouluun. Ryhmä on pieni viiden tytön ryhmä. (5+minä+opettaja) Otimme maalaustarvikkeet mukaan ja lähdimme viereisen Dortmund-Ems-kanaalin varteen maalaamaan maisemia. Kauniita maisemia, jota emme osanneet maalata. Yritimme sentään ja hauskaa meillä oli. Torstaina kävin taas pari tuntia laulamassa katolisen kirkon kuorossa vanhempien ihmisten kanssa. Perjantaina menin koulun kuoroon ja sain pitää mukavaa suurehkon tyttölauman kanssa.
 |
| Kuvataidekoulun sisäänkäynti |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti