Lauantaina kävin host-perheeni kanssa huvipuistossa, Movie Park nimeltään. Kastuttiin tukkijoessa, saatiin pää pyörälle ja kiljuttii kurkut kipeiks, mutta silti oli aivan mahtava päivä. Iltapäivästä menimme näytökseen. Juoni oli seuraavanlainen: pankkiin talletettiin rahaa, rosvot ryöstivät pankin ja lopulta rahat saatiin takaisin. Elikkä ihan tylsän kuulonen juoni,mutta sitä näytös ei kyllä ollut. Pienessä tilassa ajoi välillä viisikin autoa suuremmalla nopeudella ja olin aivan varma, että tapahtuu vielä kolari. Taitavien kuskien ansiosta ei kolareita kuitenkaan sattunut.
 |
| Enpä ole ennen nähnyt traktoria ajelemassa kahdella renkaalla. |
 |
| Poliisiautoja kahdella renkaalla jahtaamassa roistoja. |
 |
| Roistojen "pomo" avoautonsa kanssa |
Sunnuntai meni koko päivä pakatessa. Host-perheeni lähti pariksi viikoksi Paraquaihin (mitenköhän kirjotetaan) tapaamaan sukulaisiaan. Minä olisin lähtenyt mukaan, mutta tiedossa on loppuviikosta Deutschland-Reise eli kierretään muiden vaihtareiden kanssa Saksaa. Alunperin minun piti muu aika asua seuraavassa host-perheessäni, joka on nyt Vanessan perhe. Perjantaina käydessäni heillä pikaisesti sain allergiaoireita kissasta. Se ei sitten olekaan seuraava perheeni ja kiireesti piti etsiä minulle pariksi viikoksi paikka. Paikka löytyi lähes naapurista perheestä, jonka alkuperäisen suunnitelman mukaan pitäisi olla neljäs isäntäperheeni. Kissa-allergia kuitenkin pisti kaikki suunnitelmat uusiksi, joten en yhtään tiedä, minne ja milloin menen seuraavaksi.
Täällä on kahden viikon syysloma nyt ja sen jälkeen minulla on kahden viikon työharjoittelu kuvataidekoulussa. Eli aika erilaista tiedossa kouluarkeen verrattuna. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti