Olin siis syyslomalla kuuden päivän reissussa muiden tämän alueen Rotaryn vaihtareiden kanssa. Kiertelimme ympäri Saksaa, lähinnä tärkeimmät kaupungit. Laitan tänne nyt kuvia Kölnista. Köln on mielestäni ehkä Saksan kaunein kaupunkin. Luultavasti vain kotikaupunkini Lingen menee edelle. Ensi viikolla kirjoitan lisää ja laitan kuvia, kun on aikaa.
 |
Kölnin tuomiokirkko yöllä. Kyllä kävimme yöllä kävelyllä. |
 |
| Tuomiokirkon etuosa ja alttari |
 |
Tuossa laatikossa on jokin reliikki. Tämäkin siis Kölnin tuomiokirkosta. |
 |
Tuomiokirkko on todella korkea ja yhdet urut löytyvät lähes katonrajasta. |
 |
Ikkunat olivat hyvin koristeellisia. Tässä kirkon tärkeimmät ikkunat. Tärkein on oikeanpuoleisin. |
 |
| Kirkko on ulkoa hyvin yksityiskohtainen. |
 |
| Upeaa |
 |
| On kirkolla kokoa |
 |
| Silta oli täynnä lukkoja ja rakkautta. |
 |
| Lukkoja täynnä oleva silta sivulta. |
 |
Yläilmoista näkyi hyvin. Torni, jossa olimme, oli kirkkoakin korkeampi |
 |
Tienviittoja, joita yhdessä lukee Suklaamuseo. |
 |
Lapset leikkimässä eli vaihtareita lämpimän veden äärellä. |
 |
| Kölnissä oli muutakin kaunista kuin tuomiokirkko. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti