perjantai 21. lokakuuta 2016

Kölnin kauneutta

Olin siis syyslomalla kuuden päivän reissussa muiden tämän alueen Rotaryn vaihtareiden kanssa. Kiertelimme ympäri Saksaa, lähinnä tärkeimmät kaupungit. Laitan tänne nyt kuvia Kölnista. Köln on mielestäni ehkä Saksan kaunein kaupunkin. Luultavasti vain kotikaupunkini Lingen menee edelle. Ensi viikolla kirjoitan lisää ja laitan kuvia, kun on aikaa.

Kölnin tuomiokirkko yöllä. Kyllä kävimme
yöllä kävelyllä.

Tuomiokirkon etuosa ja alttari

Tuossa laatikossa on jokin reliikki. Tämäkin siis
Kölnin tuomiokirkosta.

Tuomiokirkko on todella korkea ja yhdet urut
löytyvät lähes katonrajasta.

Ikkunat olivat hyvin koristeellisia. Tässä kirkon tärkeimmät
ikkunat. Tärkein on oikeanpuoleisin.

Kirkko on ulkoa hyvin yksityiskohtainen.

Upeaa

On kirkolla kokoa

Silta oli täynnä lukkoja ja rakkautta.

Lukkoja täynnä oleva silta sivulta.

Yläilmoista näkyi hyvin. Torni, jossa olimme, oli
kirkkoakin korkeampi

Tienviittoja, joita yhdessä lukee
Suklaamuseo.

Lapset leikkimässä eli vaihtareita
lämpimän veden äärellä.

Kölnissä oli muutakin kaunista kuin tuomiokirkko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti