perjantai 28. lokakuuta 2016

Ei niin hyvä aamu

Mitenköhän oon täällä viikolla kolmesti myöhästyny koulusta? Alkuviikosta myöhästyin yksinkertaisesti työharjoittelun takia. Olen ollut kaksi viikkoa harjoittelussa yksityisessä kuvataidekoulussa (siitä lisää toisessa postauksessa). Samaan aikaan olen kuitenkin käynyt koulussa saksantunneilla. Välillä menee todellakin tiukille ehtiä kuvataidekoulusta koululle ja se onkin syynä pariin myöhästymiseeni. Tänään kuitenkin kävi aivan toisin.

Heräsin 7.40 ja saksantunnit alkoivat kymmentä vaille kymmenen, joten kaiken järjen mukaan minun ei olisi pitänyt myöhästyä. Söin aamulla ehkä puolikkaan omenan ja ajattelin syödä paremman aamupalan herättyäni kunnolla. Tein Rosetta Stone -kielikurssia neljän kappaleen verran. Rosetta Stone on internetkielikurssi, joka Rotaryn vaihtareiden täytyy tehdä joulukuun alkuun mennessä. Minulla on siis aika kiire tehdä kurssi. Viittä vaille kymmenen katsoin kelloa ja tajusin, että tunti oli jo alkanut. Nälkä oli kova, mutta pakko oli hypätä pyörän selkään ja lähteä polkemaan viittä kilsaa koululle. Kyllä, matka lyhintä reittiä on 5km. Nappasin yhden välipalapatukan mukaan syödäkseni sen matkalla. Lopputuloksena osa patukasta oli tippunut matkalle ja olin puoli tuntia myöhässä.

Ei alkanut tämä päivä mitenkään parhain, mutta paremmaks voi aina kääntyä. Tämä myöhästely on alkanut ottamaan taas vallan minussa, mutta se pitää äkkiä kitkeä pois. (Kirjoitan tätä päivitystä koulun erityisluokan läppärillä odottaessani pari tuntia kuoron alkua.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti