Viikon päästä maanantaina lennän kotisuomeen. En halua ollenkaan ajatella sitä, mutta silti tiedostan sen kaiken aikaa. Olen toisaalta onnellinen, että tapaan taas ystäviäni. Perheenihän ei asu Suomessa, joten heitä en tapaa. Toisaalta on surullista ja haikeaa jättää nämä täkäläiset ystäväni tänne. Sanoinkin jo yhdelle ystävistäni pakkaavani hänet matkalaukkuuni, mutta lentokoneen matkatavaratilassa ei taida kauaa elossa pysyä. Päätimme siis lopulta, ettei se ollutkaan hyvä idea.
Viihdyn todella hyvin tässä toisessa host-perheessäni. Laitan tähän joitan kuvia yhteisiltä reissuiltamme kiipeilypuistoon ja Hollannin valtavaan eläinpuistoon.
 |
| Kiipeilijät juomassa |
 |
| Host-isäni rullaamassa pisteeltä toiselle |
 |
| Kiipeilypuisto keskellä metsää |
 |
| Me neljä kiipeilijää |
 |
| Koko perheen voimin eläinpuistossa |
 |
| Sisarukset |
Heippa.
VastaaPoistaLöysin sun blogin ja aattelin heti kommentoida. Vaikuttaa kivalta blogilta.
Yritin etsiä sähköpostia tai jotain, missä pystyisin laittamaan viestiä sinulle, mutta en löytänyt. Pystyisitkö laittamaan?
Tulin toissapäivänä Pohjois-Saksaan Au pairiksi ja niin. Suomalaiset ystävät ois kivoja, varmaan tiedät enemmän, kuin minä. Oot vissiin lähdössä takas Suomeen piakkoin, mutta jospa sun kautta mahdollisesti löytäisin kavereita yms.
Mun blogin osoite on : elamaamaikinsilmin.blogspot.fi
Mukava kuulla muidenkin saavan päähänsä yhtä hulluja ideoita. Minäkin yrittelin tässä etsiä sähköpostiasi, mutta päädyin koko ajan blogiisi, joka sekin vaikutti oikein mukavalta. Olen Saksassa enää muutaman päivän, mutta kirjottele toki: saaraha.olli@gmail.com
Poista