Meillä Lingenissä asuvilla vaihto-oppilailla on aina hauskaa yhdessä. Poikkeuksen taitaa tehdä vain saksantunnit, joista kukaan ei ole erityisen innostunut. Vastapainona teemmekin usein jotain mukavaa kurssin jälkeen. Välillä menemme yhden Rotaryn jäsenen kotiin tai ihan vain uimaan. Täällä Lingenissä asuu neljä vaihtaria: columbialainen, chileläinen, australialainen ja tietysti yksi suomalainenkin. Kolme meistä on tyttöjä, mutta se ei onneksi haittaa ainoana miespuolisena olevaa chileläistä. Neljän viikon kuluttua minä lähden ja heinäkuun loppuun mennessä ovat kaksi etelä-amerikkalaistakin poissa. Australialaistyttö tuli puoli vuotta meidän jälkeemme, joten hän viipyy vielä jouluun asti Saksanmaalla.
 |
| Meillä on aina hauskaa :D |
 |
| Lingenin vaihtarit |
 |
| Seuraavassa hetkessä oltiin yhtenä kasana |
Viimeviikon lämpimänä (minulle helteisenä) päivänä lähdin yhden vaihtarin kanssa järvelle uimaan. Vesi oli järkyttävän kylmää, mutta toki oli talviturkki kastettava. Ilta-auringossa ja ilman jo kylmetessä juoksin järveen. Muutama tuijotti minua kuin hullua, ehkäpä olenkin. :D
 |
| Matkalla uimaan |
 |
| Kun kerta tuonne asti pääsin niin uin. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti